Plakaty - statyczna reklama wizualna
Projektujemy, drukujemy od 1 sztuki metodą cyfrową lub wielkoformatową, natomiast większe ilości (już od 50 sztuk) metodą offsetową, w podstawowych formatach A i B, gdzie nasz max format plakatu w druku wysokonakładowym to B1.
NAJCZĘŚCIEJ STOSOWANE FORMATY:
A1 - 594 x 841 mm A2 - 420 x 594 mm A3 - 297 x 420 mm SRA - 320 X 450 mm
B1 - 680 x 980 mm B2 - 480 x 680 mm B3 - 336 x 480 mm
Dodatkowe opcje:
- foliowanie po całej powierzchni formatów A2, A3, B2, B3 - błysk lub mat
- uszlachetnianie lakierem UV o wysokim połysku - każdy format
- listwowanie z zawieszką, np.kalendarze ścienne
Plakat - najczęściej wydruk jednostronny. Opcjonalnie grafika obustronna. Plakat powinien mieć charakter propagandowy lub reklamowy. Umieszczany w miejscach publicznych dociera do masowej grupy odbiorców. Jest rodzajem sztuki a jego grafika wytworem wyobraźni autora. Afisz - pełni rolę wyłącznie druku informacyjnego.
"Statyczna reklama wizualna ( plakat ) to medium, które nie wymaga aktywności ze strony widza, a jednocześnie ma ogromną siłę przekazu. Docieranie z taką reklamą w sposób masowy odbywa się dzisiaj za pośrednictwem bardzo zróżnicowanych metod i nośników umieszczanych na zewnątrz (outdoor) lub wewnątrz (indoor) pomieszczeń środowiska pracy. Ciągle jeszcze środkami bardzo skutecznymi i jednocześnie popularnymi są klasyczne plakaty. Oparte na artystycznym wyrażaniu skojarzeń, docierają do pracowników z konkretnym użytkowym przesłaniem, łączą dwa światy – sztuki i rzeczywistości" - Rola plakatu jako statycznej reklamy wizualnej, Brzozowski, Derlicka, Szczygielska.
A1 (840 x 594)||| |
---|
A2 (594 x 420)||| |
A3 (420 x 297)||| |
B1 (980 x 680)||| |
B2 (680 x 480)||| |
B3 (480 x 335)||| |