Plakaty - statyczna reklama wizualna

Projektujemy, drukujemy od 1 sztuki metodą cyfrową lub wielkoformatową, natomiast większe ilości (już od 50 sztuk) metodą offsetową, w podstawowych formatach A i B, gdzie nasz max format plakatu w druku wysokonakładowym to B1.

NAJCZĘŚCIEJ STOSOWANE FORMATY:
A1 - 594 x 841 mm     A2 - 420 x 594 mm    A3 - 297 x 420 mm   SRA - 320 X 450 mm
B1 - 680 x 980 mm       B2 - 480 x 680 mm      B3 - 336 x 480 mm

Dodatkowe opcje:

  • foliowanie po całej powierzchni formatów A2, A3, B2, B3 - błysk lub mat
  • uszlachetnianie lakierem UV o wysokim połysku - każdy format
  • listwowanie z zawieszką, np.kalendarze ścienne

Plakat - najczęściej wydruk jednostronny. Opcjonalnie grafika obustronna. Plakat powinien mieć charakter propagandowy lub reklamowy. Umieszczany w miejscach publicznych dociera do masowej grupy odbiorców. Jest rodzajem sztuki a jego grafika wytworem wyobraźni autora. Afisz - pełni rolę wyłącznie druku informacyjnego.

"Statyczna reklama wizualna ( plakat ) to medium, które nie wymaga aktywności ze strony widza, a jednocześnie ma ogromną siłę przekazu. Docieranie z taką reklamą w sposób masowy odbywa się dzisiaj za pośrednictwem bardzo zróżnicowanych metod i nośników umieszczanych na zewnątrz (outdoor) lub wewnątrz (indoor) pomieszczeń środowiska pracy. Ciągle jeszcze środkami bardzo skutecznymi i jednocześnie popularnymi są klasyczne plakaty. Oparte na artystycznym wyrażaniu skojarzeń, docierają do pracowników z konkretnym użytkowym przesłaniem, łączą dwa światy – sztuki i rzeczywistości" - Rola plakatu jako statycznej reklamy wizualnej, Brzozowski, Derlicka, Szczygielska.

 

 

 


A1 (840 x 594)|||
A2 (594 x 420)|||
A3 (420 x 297)|||
B1 (980 x 680)|||
B2 (680 x 480)|||
B3 (480 x 335)|||
  1. Formularz kontakowy