Karty plastikowe - ważne narzędzie marketingowe

Nasza oferta kart plastikowych skierowana jest do firm, które w swoim marketingu stosują lub mają zamiar wdrożyć identyfikatory pracownicze, bony towarowe, karty upominkowe, vouchery. W szczególności te ostatnie przynoszą bardzo wymierne korzyści. Ciężko jest znaleźć wygodniejszy prezent na ostatnią chwilę niż karta podarunkowa. W dzisiejszym zabieganym świecie, wiele osób decyduje się na tego typu upominek. Jednak takie karty są także dość sprytnym sposobem handlowców na zapewnienie sobie wysokiego zysku. Jak podaje rzetelny portal forbes.pl średni zwrot z karty podarunkowej to 35%. Oznacza to, że osoba posiadająca kartę podarunkową na kwotę 100zł zrobi średnio zakupy za 135zł. Drugą rzeczą jest ich ograniczony termin ważności. Obdarowany często odkłada zakupy na później, a co za tym idzie zapomina o dacie ważności karty, lub po prostu gubi kartę – czysty zysk dla sprzedawcy.

 Karta karcie nie równa, różnić się może opcjami takimi jak:

  • numeracja , personalizacja, pasek na podpis, zmienny kod paskowy
  • lakier wybiórczy, mieniące się metalicznie tło, zadruk dodatkowymi kolorami fluorescencyjnymi, metalizowanymi
  • do kart proponujemy również wydrukowanie regulaminu w formie papierowej oraz pdf do rozsyłania e-mailem lub umieszczenia na Państwa stronie ww
  • konfekcjonowanie czyli otrzymają Państwo od nas karty przyklejone do ulotki punktem klejowym
  • dodatkowe małe karty w formie breloczka dołączane do karty głównej

Ważne:

  • zastosowanie w produkcji karty opcji dodatkowych może wymagać dodatkowych urządzeń w Państwa firmie: czytników, drukarek, oprogramowania

Specyfikacja techniczna standardowej karty:

  • biały PVC 
  • format: 86x54 mm (CR-80)
  • grubość: 0,76 mm (760 mikronów)
  • zadruk offsetowy, pełny kolor CMYK jedno lub obustronnie
  • laminat zewnętrzny błyszczący lub matowy

KARTY PODARUNKOWE

Karty podarunkowe, upominkowe cieszą się szczególnym zainteresowaniem, zwłaszcza w okresie przedświątecznym. Jest to bardzo częsta forma prezentu, ich  popularność systematycznie wzrasta. Zabiegani, zapracowani często robimy prezenty na ostatnią chwilę. Najczęstszą formą jest karta z nadrukowaną już wartością pieniężną. Podobną rolę pełnią karty - vouchery. Bardzo często stosowane w branży usług turystycznych czy zabiegów medycyny estetycznej i kosmetologii.

 Zalety zastosowania kart podarunkowych:

  • zdecydowanie zwiększamy liczbę klientów
  • budujemy pozytywny wizerunek firmy
  • zwiększamy szansę na STAŁEGO klienta, wiernego naszej marce
  • kartę podarunkowa daje wolny wybór obdarowanej osobie
  • zwalnia nas z kłopotliwego często poszukiwania prezentu
  • w przypadku rezygnacji z zakupionego towaru, zwrot może odbywać się tylko na kartę podarunkową, dzięki temu klient najprawdopodobniej do nas wróci
  • zdarza się, że środki na karcie nie są w całości wykorzystane - jest to czysty zysk dla wystawcy karty

Od czego zacząć? Jak zamówić?

Nasza w tym głowa. Po prostu skontaktuj się z nami. Po rozmowie stworzymy dla Ciebie projekt dopasowany do branży, dopasujemy formę produktu, omówimy jaki wybrać kod, w jakiej formie dostarczyć bazę danych. Dobierzemy i zaproponujemy również opakowanie, kopertę, oprawę karty.  Zrealizujemy niemal każdy pomysł. Można puścić wodze fantazji. Wykonamy opakowanie na kartę prezentową w specjalnym kształcie, np.dla sklepu z odzieżą w kształcie koszulki, dla sieci warzywniaków w kształcie jabłka...Na Państwa życzenie zaprojektujemy również grafikę reklamową do social media.

Wszystko to bez konieczności osobistego spotkania. Wykonamy to zdalnie w dogodny dla Ciebie sposób a towar wyślemy w dowolne miejsce lub roześlemy do wszystkich oddziałów, punktów firmy.

Minimalna ilość zamówienia to 200 sztuk. Oczywiście należy pamiętać, że cena karty spada wraz ze wzrostem ilości.

Jeśli życzą sobie Państwo samodzielnie wykonać projekt wyślemy specyfikację techniczną.

IDENTYFIKATORY

Oferujemy realizację kart jako identyfikatorów pracowniczych, legitymacji edukacyjnych, identyfikatorów targowych, kart dostępu.  Niezbędne w zwłaszcza w przedsiębiorstwach z dużą liczbą pracowników.

Zalety stosowania identyfikatorów:

  • łatwa identyfikacja pracownika w dużym przedsiębiorstwie
  • niezbędne podczas każdej dużej imprezy sportowej, branżowej, która obarcza organizatora ogromną odpowiedzialnością za bezpieczeństwo i dostęp odpowiednich osób upoważnionych do wykonywania danych czynności czy obsługi gości. Identyfikatory rozwiązują problem z weryfikacją osób upoważnionych i zaangażowanych w pracę w przygotowaniu, obsłudze i po zakończeniu wydarzenia. Dotyczy to zwłaszcza techników, specjalistów, przedstawicieli mediów, artystów.

Cechy charakterystyczne:

  • bardzo trwałe do wieloletniego stosowania
  • personalizowane
  • posiadają specjalne wycięcie do zawieszenia na smyczy.
  • możliwość wykonania innego  kształtu np. koła, kwadratu
  • format brutto zbliżony do A7

Dodatkowe zabezpieczenia:

  • identyfikatory mogą posiadać zabezpieczenie w formie bardzo drobnego tekstu tzw. mikrodruku,widocznego tylko przez lupę
  • kolejne zabezpieczenie to trudny do odtworzenia, podrobienia wzór stworzony z kombinacji rozmaitych krzywych linii, tworzący graficzny harmonijny układ to tzw. gilosza
  • identyfikatory nie są lakierowane a laminowane - zabezpieczone folią aplikowaną na gorąco co bardzo dobrze chroni nadruk przed zarysowaniem, zadrapaniem
  • proponujemy również zastosowanie hologramu

Akcesoria do identyfikatorów:

  • proponujemy wykonanie u nas smyczy z zaczepem
  • holdery - kieszonki - 
  • zaczepy w postaci żabki, przypinki na agrafkę lub magnes

 

  1. Formularz kontakowy